Alle mine varer er og blir sydd på bestilling. Om du ser noe du liker så er det bare å ta kontakt med meg.


Hvordan gjør vi det??

Om du finner noe du liker, tar du kontakt per mail med en bestilling. Skriv på hva du ønsker og hvilke farger, størrelser etc du ønsker det i. Jeg tar kontakt med deg så fort jeg ser mailen og vi blir enige om resten. Jeg godtar kun forhåndsbetaling. Varer som er ferdige for salg sendes ut så fort jeg har registrert innbetaling. Er det bestillingsvare kan leveringstiden variere - men det vil bli opplyst om ca leveringstid/-dato. Om en ordre ikke er betalt innen 10 dager, vil den bli kansellert, om ikke annet er avtalt.

Du har 10 dagers bytte- og returrett på varer som ikke er bestillingsvarer. Du betaler selv returporto. Ta kontakt med meg før evt retur. Ha bestillingsnummer klart ved kontakt.Varene sendes som A-post og følger postens satser, om ikke vi blir enige om noe annet. Det er mulig å få det tilsendt med sporing, man er da forsikret om pakken blir borte i postgangen - dette må eventuelt avtales på forhånd.

Lilu Made This er ikke ansvarlig for pakker/brev som kommer bort i postgangen.

Velkommen inn i bloggen - håper du syns det er mye flott her!

fredag, august 20, 2010

Heldress - med ribb rundt brystet og spaghettistropper

Sydd i deilig ribb og bomull med masse blomster på. Skjønn modell med vid passform - nettopp for å kunne bevege seg uten hindringer. Str. 4 år *SOLGT*

4 kommentarer:

Tanja sa...

Så utrolig fin dress og SØT jente!

Villblomsten sa...

Så mye flott du har laget :-)

SyLykke.com sa...

Hei. da er penger overført og jeg gleder meg masse til å få en Lilu-tai. Inger Johanne

SyLykke.com sa...

Hei. jeg har det litt hektisk om dagen derfor litt sen tilbake melding. Tusen takk for nydelig bæresele.... Jeg sender deg bilde som avtalt når jeg får tatt ett. Ønsker deg en fin dag. Inger Johanne